subota, 25. listopada 2014.

Muawija,sin Abu Sufjana

Priča o Ashuri i velika požrtvovanost  imama Huseina (as) u pokušaju očuvanju vjeru njegovog djeda s.a.v.s. je klasična priča o dobrim protiv zla. Imam Hussain (as) je izgubio bitku, ali je definitivno dobio rat.Zlo ovog dogadžaja je oličen od strane Yazida ibn Muawiya ( Allah ga prokleo), čovjek koji je jednostavno bio odvratan kao ljudsko biče a kamoli kao tzv. musliman.

Njegova vladavina kao halifa bila je kratkog vijeka ali u isto vreme bolna.U njegovoj prvoj godini vladavine naredžuje njegovim snagama da ubiju unuka Poslanika Muhammeda s.a.v.s. Husejna a.s. zajedno sa njegovom porodicom i prijatelja a u drugoj godini njegove vladavine napada časnu Kabu i pali je.

Bio je gladan moči,sebičan,arogantan ali zločin koji je učinio nije bio "pravog mozga" u pokušaju uništiti ISLAM .... pravi mozak bio je njegov otac Muavija ibn Ebu Sufjan. Od trio  osnivačkih Umejadskih očeva,Abu Sufjan,Muavija i Jezid,Muavija je bio najznačajniji,najutecajniji i najlukaviji.

Suniti su uložili puno pohvale o Muaviji ne uzimajuči u obzir Abu Sufjana ili zločine Jezidove (la) postupke.(poput dr.zakir Naik).Muawija sa druge strane tretirao se sa puno poštovanja.
Zovu ga "Hazreti Muavija r.a." (Allah bio zadovoljan s njim) .

On je tokom vjekova čudnovato posvećen Ehli Sunnetu , njegov ugled je obavijen mitovima, legendama i propagandama.Ehli sunnet daje mu tri glavne vrline.

Bio je veliki Poslanikov s.a.v.s. ashab (gledajuči historiju,on je bio sa Časnog Poslanika  samo dvije zadnje godine  Poslanikovog s.a.v.s. života ) Bilo koji hadis koji tvrdi riječi hvale o Muaviji od Časnog Poslanika s.a.v.s. proizvod su od njega samog.Bio je velika propagandna mašinerija i proveo mnogo vremena na vlasti stvarajuči nove hadise o sebi i Beni Umejade.On je takodžer fabrikovao hadise da bi umanjili ugled hazreti Aliju a.s. i Beni Hašimija sa ciljem ozakoniti njegovu vladavinu.

Realnost je da on nije bio veliki ashab Časnog poslanika jer Poslanik nije rekao ni jednu riječ pohvale ili zasluge o Muawiji. Mnogi sunitski učenjaci su došli do tog zaključka u svojim istraživanjima, uključujući i Ibn Hajar al-Asqalanija, Dželaludina Al-Sujutija i Abdul-Haqq Dehlavija koji potvrdžuju u njihovim knjigama da ne postoji hadis o pohvalu Muawiya ibn Sufjana.Ehli-Sunnet također vjeruje da je Muawiya bio legitimni vladar, kalifa muslimana.

On je dobio halifat smjenjujući drugog  Časnog imama, imam Hasana (as) putem podmićivanja i ucjene pristalicama imama Hasana a.s.On je sklopio mirovni ugovor sa imamom Hassanom a.s. a zatim je sistematski prekršio svaki članak ugovora.Prekršio je središnji uvjet ugovora njegove vladavine imenujuči njegovog prokletog sina Jezida kao halifu muslimana.

On je u stvari prvi tiranin u islamu jer on je bio čovjek koji je stvorio strukture srodstva i aristokratije.On je iskopao korijene tiranije,terora i totalitarizma da nagrdi islam danas.

Poznati sunnitski učenjak Abul Ala Maududi, u svojoj 1973  knjizi " halifat i kraljevstvo", navodi u detalje i brojne načine kako se Muawiya obogatio na račun naroda, kako je korumpirao, koliko ashaba i nedužne muslimane ubio i kako je skupio snagu i bogatstvo.Okrenuo je halifat u kraljestvo.Pa i pored sve ove negativnosti isti učenjak  Abul Ala Maududi uspjeva završiti knjigu sa "hazreti Muavija" (RA).

Ako je zaista zaslužio  kao halifa zašto on nije jedan od Khulafa-e-Rashidina ? Zašto završava Imam Ali (as) a zašto nije Muawiya dodan ovom popisu?Oni znaju istinu ali ne mogu je sami potvrditi i priznati njegova zlo djelo.Ironija je u tome kako je mogao biti veliki halifa kada su neki od njegovih drugova odbijali klanjati iza njega?

Pratilac Abu Hurejra, neprijatelj šija, tvrdi u Sirat-e-Halabiya da: "na ravnicama Siffina, Abu Hurejre je klanjao namaz iza Alija, ali bi otišao jesti kod Muawiye. Netko je pitao zašto je to učinio on je odgovorio: "hrana kod Muawiya je dobra, ali namaz kod Alija je bolja."

Ustvari i sam Muavija bio je više zainteresovan za jelo i imovinsku korist.Nije se čak ni pretvarao da je imao ikakve sklonosti prema duhovnom,moralnim i islamskom aspektu halifata i vodžstvo muslimanske zajednice. Sunitski učenjak Sibt ibn al-Jawzi piše u svojoj knjizi, Mir'at al-Zaman kada je Muawiya otvoreno rekao: "Ja ne ratujem s vama da bi vi klanjali, postili i platiti milostinju, nego da budem vaš vodža i da vas kontroliram!".

Njegova poslednja tvrdnja o njegovoj zasluzi,kako tvrdi ehli sunnet,je da je bio pisac Kurana kada je prvi put objavljen - bio ..... "pisac objave".Prije nego se analizira ova tvrdnja,sama po sebi nije velika stvar biti pisac jer taj isti pisac objave postaje otpadnik kao što tvrdi sunitski učenjak  Ibn Hajar al-Asqalani u svojoj knjizi "Fath al -Bari ":
"Prvi čovjek od Kurejš koji je bio pisac objave bio je Abdullah bin Saad. Nakon toga je postao otpadnik i kaffir."

Dali je Muavija pisac objave?

Kao što sam spomenuo ranije, on je prešao na islam 630 hg, samo 2 godine prije smrti Časnog poslalika.Kako je mogao biti pisac objave kada je večina Kurana bila objavljena i pisali su je poslanikovi ashabi?

Sunitski učenjak Allama Zahabi u svojoj knjizi "Tarikh ul Islam" navodi da je "Muawija bio pisac Poslanikovog dopisivanje između Poslanika i Arapa." Pretpostavljam da "Pisac pisama" nije imao isti prsten za to.Na ovo dodatno podržava zloglasni egipatski sunitski učenjak Sayyid Qutb, pretak Al-Qaide, koji piše u svojoj knjizi "socijalne pravde u islamu":

"Pogrešna je bajka za Muawiju da je bio pisar koji je zapisivao ajete Allahovom Poslanika.Istina je kada je Ebu Sufjan zamolio Poslanika dati Muaviji neki polozaj.Na taj način on bi prigrlio islam i bio bi jedan od onih koji su imali prednost u novu vjeru.Dakle Poslanik je koristio Muaviju za pisanje pisma i ugovora.Ali niko od ashaba nikad nisu rekli da je on zapisivao poslanikovu objavu kao što tvrde Muavijine pristalice nakon preuzimanje prijestolje kao halifa.Ali to je ono što se dogadža u svim takvim slučajevima.

Dakle Muawiya nije bio čovjek koji je napisao Kur'an. Bio je, međutim čovjek koji je svojim vojnicima, kad je počeo gubiti rat, stavio 500 stranice Kur'ana na koplja za vrijeme bitke kod Siffina. Pa i pored toga danas suniti ga uvijek hvale. Kada je Newssweek tvrdio 2005 god. da su vojnici u zalivu Gvantanamo oskrnavili primjerke Kurana,sunije su širom svijeta protestovali a ipak ignoriraju zlostavljanja Kurana od strane Muavije prije nekoliko vijekova.On nije bio pisac Kur'ana, on je bio zlostavljač-nasilnik Kur'ana.

Trasirao je put za mnoge današnje muslimanske vodže,bio je prvi vladar koji je javno pio alkohol.Sunitski učenjak Ahmed ibn Hanbel, piše u svojoj poznatoj zbirci Hadtih: "Musnad":
"Abdullah bin Buraida rekao:Ušao sam kod Muavije s mojim ocem,onda je on reko da sjednemo na dušeku,onda nam je ponudio hranu i mi jeli a onda nam donese piče za nas,Muavije je prvi popio a zatin ponudio mome ocu koji je odbio rekavši da nikad nije popio alkohol jer Allahov poslanik je rekao da je haram.. "

Međutim, njegove najveće tvrdnje o zlu glasu su surova postupanja, pa čak i ubistva nekoliko drugova Časnog Poslanika i Imama Alija (as) za koji je odgovoran.
Abu al-Dharr Ghifari bio je veliki ashab Časnog Poslanika, kada je rekao "zemlja neče roditi niti nebo pokriti večeg čovjeka  nego istinskog Abu Dara.". Tako prenosi sunitski učenjak Allama Muhammed ibn Saad u svojoj knjizi Tabqat Ibn-e-Saad. On nastavlja priču kako je Abu Dar uvijek kritikovao pokvarenost i raskoš vladavine trečeg halife Osmana ibn Affana.Kada je isto rekao za  Muaviju,Osman ge je bičevao i tukao a zatim protjerao iz Medine u Al-Rabathah gde je umro par godina kasnije.

Muawiya je takodžer bio odgovoran za smrt velikog Poslanikovog ashaba, Ammara ibn Yasira.Postoje mnogi suni izreke koji hvale Ammara ibn Yasira.
Prema Sunni knjigama Sunan Ibn Majah (jedan od sunitskih šest glavnih zbirki hadisa), Časni poslanik s.a.v.s. rekao: "Ammar je ispunjen vjerom, sa imanom, od  glave do stopala njegovih nogu."On je bio sin Yasira i Sumeye, koji su bili ubijeni među prvih ljudi u ime islama.

U Sahih Muslimu prenosi se: "Ovaj hadis je prenosen od Umm Seleme da je Allahov Poslanik (s.a.v.s.), rekao za 'Ammara:. Grupa pobunjenika če te ubiti" (Knjiga 041, broj 6968).

Ko su bili ti pobunjenici koji če ubiti Ammara ibn Yasira?Historija je pokazala da je Ammar Yasir pao šehid kod bitke na Sifinu.On je ratovao u redovima Imama Alije a.s. i ubijen je od strane vojske Muavije prokletog.Zatim je on Ammara obezglavio.To je bio taj okoreli Muavija. Kasnije če i njegov sin prokleti Yezid nastaviti borbu na Kerbeli i obezglaviti unuka poslanikovog koji se nastavlja do današnjeg dana od istih neprijatelja,odsjecajem glava i sakačenja tijela.

Muavija je takodžer odgovoran za smrt drugih muslimana kao što su Hudžr ibn Adi (prije dvije godine vehabije su iskrnavili njegov mezar u Siriju).Abul Ala Maududi piše u "kalifat i kraljestvo" da je Muawija uhvatio Hujr ibn Adija i živog zakopao jer je odbio proklinjati Imam Alija (as). On je takodžer ubio Muhammeda ibn Abu Bakra - sin prvog kalifa a zatim umotan u trupu mrtvog magarca spalio ga u prah i pepeo. To se desilo,po priči  Allama ibn Athira u svojoj knjizi Tarikh-e-Kamil,kada je Ajša, supruga Poslanika i sestra Muhammeda ibn Abu Bakra, počela proklinjati Muawiju posle svakog namazu.Kasnije če i Ajšu ubiti (bit če riječi o tome na sledečoj temi)

Njegov največi zločin bio je kad je ubio unuka Poslanika Muhammeda s.a.v.s. Hassana a.s.Muavija je platio 100,000 dirhema Hassanovoj a.s. ženi  Džada l.a. obečavsi joj da če je udati za njegovog sina Jezida l.a. ako ubije svoga muža.Ona je stavila otrova u čašu vode ali je trebala čekati 40 dana do šehadeta hazreti Hassana a.s.Ovaj slučaj prenesaju mnoge sunitske knjige kao što su Abul Fida, Abdul Rahmān bin Abd Rabbāh, Ibne Shahnah i Ibne Abdul Birr. Muavija je otišao da isplati novac ali je odbio oženiti sina s njom rekavši,ako je mogla ubiti prvog muža što bi je sprečilo da ubije sledečeg?
Muavija je vjerovatno največi saradnik sunitsko-šiitskog raskola koja postoji i dan danas.Njegova mržnja prema hazreti Alija a.s. i Ehlibejta a.s. nastavlja se do današnjeg dana od njegovih sledbenika,od onih sunnija koji ga poštuju u neznanju.

Nema komentara:

Objavi komentar